Chariot

isa om skärdgårdstur:
solade du topless? haha
Antagligen inte.


svar på tal? om The fray - look after you:
vars har du köpt bänken och spegeln du har i ditt rum? :D snyggt!
Ikea

Amanda om Utrensning - SKOR:
hej skulle du kunna lägga undan dom blå jeansleggingsen åt mig?
Absolut, jag gör det.

josefine om Gårdagens look:
Du är riktigt söt! och måste få fråga en liten dum fråga, du verkar som kunna äta väldigt ofta och mycket, Godis, chips, osv, men ändå är du smal och vältränad, hur gör du haha?=) alltså tränar du mycket eller? =)
Jag har för hög näringsomsättning som gör att kroppen bränner ner fettet fortare än en vanlig människa.

Anonym om Dusch and girlsnight.:
gud så snygga solbrillor , vars har du köpt dom? :)

Herravdelningen på h&m

Anonym om And i'm going out in this...:
vad har du för skostorlek? :)
Det varierar men 36/37

elin om You and I, collide.:
fråga ett: varför ligger du ner och tar kort på din mage?
fråga tv¨å: varför håller du in magen?
fråga tre: varför säger du att du itne bryr dig även fast det är precis det du gör? säg att du blir ledsen istället så kommer folk faktiskt att börja gilla dig.

sen syns det ju att du inte är gravid, det är ju inget snack om saken
1. Jag tog inte bilden, så jag har inget direkt svar.
2. Jag håller inte in min mage, den ser ut så, live with it.
3. Och hur kan du som utomståend säga att jag inte bryr mig? Visst blir man sårad av vissa saker, men bagateller får man ta med en klackspark.

Frida om Slow dancing in a burning room:
Vart är skinnjackan ifrån ?
Den är från h&m divided

nyfiken:p om Fierce:
är mattias bög?
Nej, det är han inte.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0