Day'n nite

Anonym om H&M levererar:
Var just inne på din blogg och kollade läget. Hittade inget nytt inlägg, du kan leverera riktigt dåligt med inlägg HELA TIDEN.
Som jag har nämnt miljontals gånger så har vi inget internet eftersom vi hållt på och flyttat. Och killen som ska installera internet kommer imorgon, håll ut!

f om JESUS!:
hahah du har typ sjukt bra humor
Ofcourse, det är inte lätt att vara mig;)


Anonym om More clothes:
var och när köpte du shortsen? :)
Kommer inte ihåg tyvärr :P


Caroliina  om Dresses for sale!:
Jag vill ha den klänningen för 40 kr :)
Skriv till mig på msn om du har mig där :)




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0