I still haven't got the time, I got someone special.

Hallå!
Idag blev jag väckt av min syster som som levde jävel i mitt rum. Jag bestämde mig iallafall för att gå ner på stan för att fika med Emelie, Sofie och Linn. Det var trevligt och vi satt på kvartersbageriet ett riktigt bra tag, pratade och skrattade. Jag köpte mig ett sött diadem med stor rosett på som kommer matcha min nya klänning perfekt, faaaab!





Skrivet av: emme

Älskar din blogg alltså!

2009-07-09 - 23:09:33
Blogg: http://enemmeh.devote.se
Skrivet av: Anonym

vart har du köpt tröja du har på dig?

2009-07-10 - 16:09:00

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0