Sant eller inte sant?



Att sprida rykten om någon, eller helt enkelt tala om saker eller baktala någon annan är olagligt. Dock är det inte så många som blivit fällda för det brottet och jag tänker inte anmäla det heller eftersom jag tycker det är oviktigt. Antagligen är det en människa med alldeles för lite fritid, ett pretentiöst svin helt enkelt. Låt mig klargöra en sak för er alla som gottar er åt detta rykte. Jag har aldrig någonsin var gravid och kommer nog inte bli det heller inom en snarare framtid. Den som spred detta visste nog att det skulle ge verkan, vilken skandal alltså! Och dessutom så är mannen som jag skulle varit gravid med en bra kompis till min mamma.

Jag är kompis med hans barn. Och det roliga är ju faktiskt att detta rykte var till för att göra mig illa, men i själva verket så är det ju omgivningen det skadar. När jag fick höra detta rykte så snurrade jag tuggummit runt mitt finger och ryckte på axlarna, JAG BRYR MIG INTE, och när ska ni någonsin förstå? Det måste reta er alla så otroligt mycket att jag är stark och kan stå för mig själv. Och att ni verkligen kan ta och göra en sådan här allvarlig sak till ett skämt. Jag hoppas ni skäms så otroligt mycket, jag hoppas ni får dåligt samvete över att ni skadat massvis med människor. Men jag, jag står alltid med båda benen på jorden, jag tar allt med en klackspark, men alla gör inte det. Så ta och skärp er och sluta tro att jag är centrum i erat liv.

Visst att jag utmärker mig för att jag har en omtalad blogg, men jag är 16 år, när ska ni förstå att det inte är okej att gå över gränsen så pass mycket som ni har gjort nu. Jag är en individ som är så lik dom flesta andra tonåringar. Jag tänker inte ta bort min blogg för att ni inte unnar andra publicitet, status och bra saker. Det är motgångarna som gör en starkare, det är alla rykten som gjort mig till den jag är idag, så utan er hade jag inte varit självsäker, stark och helt enkelt bäst. Det är ni som gör mig till en person som ni retar er på. Är det inte lite komiskt? Ni är boven i dramat.


Skrivet av: elin

de är bra felice, ta ingen skit! :) <33

2009-07-03 - 19:54:18
Blogg: http://eliiinoberg.blogg.se/
Skrivet av: Kicki

Så sjuuukt bra sagt :) Stå på dig tjejen! :D

2009-07-04 - 09:41:51
Skrivet av: mamma

jag är så stolt

2009-07-04 - 11:14:39
Skrivet av: Sandra

sluta låta som att du tror att du är piteås kändis för fan, alla får vi rykten. du är inte extra speciell bara därför, glöm det bara det är så vi andra gör! okej???

2009-07-04 - 12:16:11
Skrivet av: E*

bra fellaan :) ta ingen skit!

2009-07-04 - 16:59:42
Blogg: http://eeemelienilsson.blogg.se/
Skrivet av: Julia

Om du inte bryr dig varför tar du ens upp det? "Och att ni verkligen kan ta och göra en sådan här allvarlig sak till ett skämt" är det inte tvärtom du menar? Du har ju typ ingen aning om vad du skriver ens :O

2009-07-04 - 20:20:32
Skrivet av: Anonym

"Och dessutom så är mannen som jag skulle varit gravid med en bra kompis till min mamma."



Erkänner du inte där att du faktiskt har legat med han?...

2009-07-04 - 22:18:42
Skrivet av: antonöhklund

ehehehhe duertjock ochdugillar barn im,agen

2009-07-05 - 04:08:04
Skrivet av: Anton

Är felice gravid?

Ser så ut.

2009-07-05 - 04:08:51
Skrivet av: jocke

om du slutade knulla runt såmycket så skulle sånna "rykten" aldrig uppstå

2009-07-05 - 13:56:11
Skrivet av: cajsa

Vill inte skriva "du är stark felice" som jävlat alla gör. Du vet att du är det, och du är en bra person. Misstag har allt och alla gjort men man glömmer sånt. Endel verkar inte glömma dina misstag och eltar dom för att få dig att må dåligt. Skit i det, du är bra!

2009-07-05 - 15:35:24
Blogg: http://cajsalindqvist.blogg.se/
Skrivet av: f

"Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas."



shit vilket hot, troligen gör det ju de på allas bloggar. om du inte brydde dig skulle du inte skrivit ett inlägg om det.

2009-07-05 - 16:28:38
Blogg: http://fannyyyyy.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

seriöst, du ser gravid ut

2009-07-05 - 16:33:21
Skrivet av: ♥ Emelie berglund ♥ - En nykter fest då livet är som bäst

Bra skrivet!

2009-07-05 - 17:56:55
Blogg: http://Likeadream.se
Skrivet av: ♥ Emelie berglund ♥ - En nykter fest då livet är som bäst

Jag blev så arg då jag läste detta att jag skrev en egen text om det allmäna ämnet: Skitsnack

2009-07-05 - 18:25:59
Blogg: http://Likeadream.se
Skrivet av: Anonym

haha, hur dumma är folk egentligen som tror du är gravid? herregud vad lättlurade människor.

2009-07-06 - 14:23:54
Skrivet av: Anonym

är det med erik almgren, piteå+tält

2009-07-06 - 20:28:06

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0