Slow dancing in a burning room

Hallå!
Nu är jag vaken, men varken pigg eller frisk. Jag har huvudvärk och det beror inte på att jag drack igår för jag drack knappt någonting, utan endast 1 cider och 1 öl. Är inte taggad på att festa längre så jag ska ta ett uppehåll med allt sådant tills jag känner att jag är redo igen. Gårdagen började bra och slutade lite mindre bra, men det är sånt som händer. Fick iallafall ett trevligt sällskap!


påväg till angelica

åkte cab med pappa genom stan och till angelica.

beslutsångesten igår, haha.

Pastasallad och kycklingfilé



gårdagens outfit



Jag och finaste emma

Emma, haha.

XOXO


Skrivet av: Frida

Vart är skinnjackan ifrån ?

2009-07-19 - 12:58:35

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0