There's so much more, I have to say.

Anonym om Bästa lördagen på länge.:
asså hur gör du din fina sminkning?:)
Jag har kajal, mörk ögonskugga och sotar till det:)


Anonym om Need some?:
då får du nog leta utanför piteås murar, här finns det inget utbud illa nog..
I guess you're right.


Carolina om Till världens finaste prinsessa.....:
Superfin! Vart är den köpt? :)
Gina tricot


Anonym om Luleåtripp:
Måste fråga vars spetshårbanden är införskaffade? = )
Köpte dom i luleå på h&m barnavdelningen


linn om Vad har modeisdelicious i sin väska?:
snusar du :O
Yes


  Anonym om Sant eller inte sant?:
haha, hur dumma är folk egentligen som tror du är gravid? herregud vad lättlurade människor.
Jag tror det är så att folk väljer vad dom vill tro. Jag tror ingen är genomdum faktiskt, men det är tur att det finns människor som är kloka nog och inser sanningen, människor som mår bra med den dom är, så att dom slipper tro på falska rykten om andra för att må bättre med sig själv.




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0