All though you could have done more, you're so naive.

Hej babes!
Här sitter jag och är nyduschad. Väntar på att planerna ska dyka upp framför nästan och ta mig till ett galet stället. Nä skämt och sido. Kvällen blir nog lugn med filmhyrning och sällskap av Amanda. Igår efter föreställningen åkte några danstjejer och musikkillar till max, åt och umgicks. Efter det for vi tjejer och köpte godis och bänkade sedan ner oss hemma hos mig för att kolla på gamla och nya dansfilmer.




Mina fina blommor jag fick efter föreställningen

Åh, jag hittade ett par helt lovely pjucks idag när jag gick på stan med amanda.

Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

du kan inte gå i dem, dream on!!

2009-06-05 - 23:43:58
Skrivet av: Anonym

vad snygga skor, vars är dom ifrån?=)

2009-06-06 - 13:02:12
Skrivet av: Miss.S

supadupahot love 'em, snälla säg vart du köpt dem? :)

2009-06-06 - 21:56:06
Skrivet av: Anonym

nu måste ja lämna tillbaka mina, vill inte ha lika om som du!!!!!

2009-06-09 - 21:38:54
Skrivet av: ***

Dom är från scorett

2009-06-10 - 01:06:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0