En ursäkt..

Hola!
Min uppdatering måste vara sämst i världen, jag hoppas ni inte saknat mig alltför mycket. Jag hade den mest underbar känslan i kroppen igår, jag gick ut nian, wonderful. Jag bar en rosa herve leger inspirerad klänning, gladiator klackar och hollywood lockar. Har tyvärr inte tid att ladda in från kameran men ni får angies bilder än så länge.
I love you guys

Skrivet av: anonym

du uppdaterar grymt dåligt på din blogg nu för tiden

2009-06-13 - 13:09:05
Skrivet av: E*

du måste ju skriva det hära inlägget om vad du tyckte om alla lärare :D

2009-06-13 - 21:18:49
Blogg: http://eeemelienilsson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0