Ett måste..

Jag tänker hela tiden om vem jag hade varit om jag inte haft min blogg. Hade jag haft ständig ångest? vart kommer ångesten ifrån? Men idag när jag pratade med en tjej, även om hon inte står mig nära så lyssnar jag på henne och tar lärdom av det hon sa. Vad jag har uppfattat så verkar dom flesta tro att bara för att man umgås med en bloggare så blir man uthängd på samma sätt. Om man inte vill vara med och inte vill ha den publiciteten som man kan få från en blogg, då är det bara att säga till.

Sen verkar vissa tro att allt jag utelämnar i bloggen är total sanning och sen hela mitt liv. Min blogg är bara 10% ytlighet och sedan en liten, liten del, inre tankar. Det är så mycket saker i bloggen som jag inte utelämnar, saker som jag aldrig berättat, men saker som jag någonstans ändå vill få ur mig. Jag har funderat mycket om bloggen bara ger mig negativ respons i slutändan. Min hatklan består ju mestadels 98% av tjejer och sedan dom 2 andra procenten av killar som blivit påverkade av tjejer, det förklarar allt, avundsjuka är någonting man ska ta åt sig av, det är bra, det betyder att jag har någonting eget, någonting unikt, som dom vill ha.


Skrivet av: Anonym

"Avundsjuka är den finaste komplimangen man kan få !"

2009-06-23 - 03:06:51
Skrivet av: hha

snälla du, bra att du tror på de där procenten 98% tjejer 2% killar, jag känner mer killar som tycker du är lejd, fjortis och ja, you name it! änn vad jag hör tjejer så jag vet inte om du borde yttra dig allt för mkt när du inte vet.!

2009-06-23 - 13:49:35
Skrivet av: f

Stå på dig, det kryllar av idioter i världen.

2009-06-23 - 16:00:11
Skrivet av: Anonym

Så sant! :)

2009-06-23 - 16:37:42
Skrivet av: Sara (som du inte känner)

Vet du... Dom flesta tror inte alls att dom blir uthängda i en blogg bara för att dom umgås med nån som bloggar. För med tanke på att ett väldigt stort antal människor faktiskt skriver blogg så skulle ditt resonemang i princip betyda att ingen vågade umgås med nån.. Och det stämmer ju inte riktigt?! Att sen tror att vissa människor inte tycker om dig p.g.a. avundsjuka är ganska egoistiskt tänkt. Det finns säkert dom som ogillar dig av det skälet men du får nog tänka till lite extra. För det gäller nog inte alla. Det kanske säger mer om dig som person istället för vad det säger om andra?? Nu vet jag att du är väldigt ung och har all rätt i världen till ditt tänkande.. Jag ville bara kommentera lite. Hoppas du inte tog illa upp!

2009-06-23 - 22:11:12

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0