Examensmiddag på thaigarden

Hej darlings!
Idag fick jag en överraskning av mamma. Tidig examensmiddag på thaigarden med henne, Louise och Björn. Det var väldigt gott, jag började med en förrätt som bestod av räkspett och jordnötssås. Och till varmrätt åt jag friterad kyckling och ris. När vi var mätta och belåtna gick jag och björn och köpte glass, godis och snus. Och nu sitter jag med långt hår och hårfärg i håret.
Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Är det inte pinsamt att fota varenda maträtt, på tex resturanger?

2009-06-10 - 21:24:46
Skrivet av: Wooord

#0 Kommentar! grymt, är det inte lite konstigt att sitta där med en kamera framför varenda jävla maträtt?

2009-06-11 - 02:45:27

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0