face down

Hej mina fina pärlor!
Idag har jag varit och ätit lunch med M på arbaillo, sedan har jag strosat omkring med sara och angelica på stan och vi har varit ett eget litet csi team. Våran plan fullbordades och jag fick veta djupare in på rykten som går, thank god, nu ska jag ta tag i det hära och hälsa dom människor goodbye forever. Kvällen kommer kanske bestå av sällskap, vad vi ska göra vet jag inte än, men någonting i mys-stil skulle jag ana. Dock var vi sugna på att impulsfesta men ingen verkar vara på, förbannat. Slå en pling om ni är partysugna, ni lyckliga har ju mitt nummer.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0