He's just not that into you

Jag har precis sett klart filmen som jag började på igår, wow kan jag bara säga. En typisk kärleksfilm, men jag älskar dom. Vissa saker är verkligen förutsägbara men det är synd att saker som händer i film oftast inte händer i verkliga livet. Några utav reglerna var. Om en kille ger dig sitt telefonnummer, så är han inte intresserad. En annan var, Om en tjej har sex med dig, och sedan några månader inte, så är hon inte intresserad av dig. Det var massor av olika regler, men en lärorik film trotsallt. Jag är helt pirrig i magen av allt kärleksdrama. Nu hade jag tänkt påbörja en annan film, hålla fast vid telefonen ett tag till och sedan få min beautysleep.


Den får 5/5 F av mig.

XOXO


Skrivet av: Malin

Går den att hyra på hemmakväll eller måste man ladda ner? =)

2009-06-25 - 20:47:33
Blogg: http://malinfredrikasundstrom.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0