Hold on be strong

Hej!
Det har funnit en sak sen fredagskvällen som stört mig exremt mycket. Det senaste ryktet som går gav ju verkligen WOW-faktor eftersom det var något som inte ens jag visste om. Det är roligt och patetiskt att se att vissa människor tror att dom vet mer om en individs liv än vad personen i fråga själv gör. Iallafall så ligger jag med en karra påse och lyssnar på gamla godingar.
Karate fylla
Kubb. "Felice, du såg ut som supermannen"
the ring flickan
Ps. jag är så förbannat less piteå nu. Var har jag min riddare i rustning som ska ta mig härifrån på sin vita häst?

Skrivet av: Anonym

vare inte han som gav dig en ros utanför thai garden? ;)

2009-06-14 - 20:49:51
Skrivet av: Anonym

hur mycket väger du?

2009-06-14 - 21:45:42
Skrivet av: Tina

Haha, tror jag vet vilket rykte du menar! Jag bara asgarvade då jag hörde det och sa att jag inte tror på det ett skit! ;P

2009-06-14 - 21:46:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0