Joseph, king of dreams.

Hej!
Jag känner att jag behöver lätta på hjärtat litegrann. Samtidigt som jag känner frustration så har jag ingen motivation att göra bort det jag har ogjort, även om jag vet att jag borde. Även om det är min framtid som står på spel så känner jag inte att det rör mig det minsta just nu. Men jag kan om jag vill, det vet jag. Så ikväll så ska jag tro på mig själv och få allting borttgjort, nu är det på tiden att jag tar tag i saker och ting.
En fråga till er läsare, hur hanterar ni jobbiga motgångar i livet?
Xoxo/F

Skrivet av: Emmy

Prata med någon som du har stort förtroende för.

Även om det är svårt så ska man tänka. "Det här är något jag får bestämma när det väl är dags"

I jobbiga motgångar brukar jag vara ett stort ego, och om någon annan skulle ta skada av det så åtgärdar jag det senare. Du kan fixa det här gumman! <3

2009-06-06 - 16:14:09
Blogg: http://emmmmmmmy.blogg.se/
Skrivet av: Moster

Se motgångarna som en utmaning! Ge dej själv en chans, jag vet att du fixar detta för jag tror på dej. Kom igen Feffe!

2009-06-06 - 17:04:24
Skrivet av: Jennifer

Äter choklad! Fungerar alltid! :D

2009-06-06 - 17:10:16
Blogg: http://jenniiferjohanssons.blogg.se/
Skrivet av: linnea

tänker possitivt! och ser på de ljusa sakerna i livet, det funkar iallafall för mig:)

2009-06-06 - 20:12:12

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0