Läsarfråga

Jag kollade just min mejl [email protected] eftersom den varit död ett riktigt bra tag. Men iallafall när jag loggade in såg jag att jag hade fått en läsarfråga som jag ny tänkte svara på.
Hej Felice!! 
Först och främst vill jag berömma för din fina blogg, jag läser så ofta jag bara kan och tycker att ditt liv verkar väldigt lyxigt (iallafall i mina ögon).
Sedan har jag en fråga. Vet du några snygga högklackade skor (finns säkert massor) som skulle passa till den här klänningen? (-> https://www.ginatricot.com/#/product/26007900) De får gärna finnas att köpa i piteå men det är inget måste. Själv är jag inte så himla bra på det där med mode, därför tänkte jag att du kunde hjälpa lite^^ Hoppas på svar :) Jag kommer fortsätta läsa din blogg så länge du skriver :)
Xoxo// Trogen läsare :)


Hej Karolina!
Och jag får väl bara tacka och ta emot. Tyvärr fungerade inte länken så jag kunde inte se hur klänningen såg ut. Men om du skickar mig bilden på antingen hotmail eller mejl så kan jag komma med råd senare.
/Felice

Skrivet av: Karolina

Jag har redan köpt ett par skor, så jag behöver ingen hjälp med det längre :)

Btw, såg dig på balen :P

2009-06-06 - 20:18:46
Skrivet av: Anonym

alltså varför svarade du på det närdu liks inte kunde se hur klänningen såg ut?

du är så fruktansvärt onödig!

2009-06-07 - 08:58:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0