Pictures of you, pictures of me.

Hello!
Uppdatering har inte legat på topp 10 sidan på senaste tiden om jag säger så. Men som dom flesta vet håller vi på att flytta nu och jag har inget internet tyvärr. Men nu kommer ni få en följetong med bilder och lite beskrivningar om vad som hänt.


Angelica på havsbadet i torsdags

oljig body

Jag fick ett brev hem i postlådan att jag är en av dom utvalda som får en fri klippning på Paus av 2 kända herr frisörer som fått wella stipendium m.m

Fredagsparty

solig dag, innan stranden


innan beachen

hälsade på min kära vän på max

bästis igår, förfest på balkognen.

Vi skålade för bra vänskap

I luleå hittade jag fina saker till badrummet.

XOXO


Skrivet av: Anonym

jasså, de börjar synas nu.. vem är pappan ?

2009-06-29 - 17:21:46

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0