pretty face

Amanda om CROOKERS: 
Snygga skor , vars har du köpt dom? :) 
Tack, dem är från dinsko.


  Anonym om Innan-sommar utrensning: 
den blommiga från gina!! hur mycket vill du ha för den? :D
Kolla längre ner så får du ditt svar:)  


  linn om CROOKERS: 
hej:) skulle inte du kunna ge lite filmtips, typ dina topp tio? :D
Jag  är ju ingen direkt filmmänniska men visst :) the notebook, wild child, bröllopsduellen, bunnyhouse, twilight, i taket lyser stjärnorna osv.

Carolina om Jag ska bli långhårig....: 
Vilken locktång använder du?, Sjukt fina lockor.
en locktång från babyliss


nonym om CROOKERS: 
Snälla rara felice, vars kommer det där ursnygga halsbandet ifrån? :D
Jag har gjort det sjlv. Jag tog en massa olika kedjor och satte ihop dem.


  Miss.S om All though you could have done more, you're so naive.: 
supadupahot love 'em, snälla säg vart du köpt dem? :)
Dom är fron scorette


ida om Innan-sommar utrensning: 
säljer du den rosa klänningen högst upp?(A):)
Japp:)


Skrivet av: Anonym

lär dig skillnaden mellan att använda DE eller DEM.. blir så jävla less på att du använder fel hela tiden ;)

2009-06-07 - 19:51:26
Skrivet av: Anonym

Jag kan inte adda dig felice så jag hoppas att jag ska kunna köpa dom blåa jeansleggingsen på de här sättet!

2009-06-07 - 21:22:14
Skrivet av: Anonym

housebunny heter den :)

2009-06-07 - 21:28:32

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0