See the fact that you can't have me back.

Oj, vilken dålig uppdatering alltså. Men jag har varit en stressad dam hela veckan och haft riktigt mycket att göra. Igår var det ju galakväll, eller niornasbal. Jag berättar mer om det senare i ett annat inlägg. Idag blev det föreställning för ch och norrmal och efter det for vi och åt på thaigarden. Nu sitter alla domhär i min soffa och ser simpsons. Igår var även jag och Maria och åt lunch på subland och sedan var vi ochsåg 9ornas examenskonsert.
Xoxo/F

Skrivet av: wilson

GAY GAY GAY GAY

2009-06-05 - 18:24:23
Skrivet av: pierci

jag tycker att ni är taskiga nu

2009-06-06 - 20:23:17

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0