sorry again, and again.. I had enoguh.

Hej!
Jag vet att jag måste vara sveriges sämsta bloggare nu, men tid existerar inte på min världskarta just nu, jag vet inte vart allt tid springer iväg. Idag har jag iallafall varit på stan med sara. Vi träffade Johanna och Angelica för lite girl-talk, sedan har vi strosat omkring, ätit lunch och shoppat. Till middag blev det Bigboy för mig och sara och efter det gick vi till Adam. Där har vi sett tv, film och lite csi. Även pratat och fått oss ett gott skratt om ryktet som går. Bilder på inköp och diverse kommer imorgon. Då har jag T-I-D.




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0