städning och nattbad?

Godkväll!
Nu är jag hos angelica. Jag måste berätta om mitt typsika "felice-projekt" nyss. Angelica satt vid datorn och då fick jag en cp-kick av att det kanske behövde städas (det behövdes). Tre soppåsar senare och jag var klar. Nu är det rent och fint. Jag dammtorkade och städade även i hennes garderob, jag är så duktig. Här är lite bilder från flytten och diverse.



min fina prins





jag och bebe



några av mina skor

flyttmat

väskor och kuvertväskor

XOXO


Skrivet av: Johanna

Alltså Felice, jag fattar inte vad det är med dig och Liam? xD Jag har skött han åt Lollo sen igår och ska ha honom till imorgon, jag är less honom redan efter tio minuter! Haha

2009-06-27 - 08:10:08
Skrivet av: Anonym

prylbög:D

2009-07-01 - 20:12:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0