Svar på frågestunden, del 1

Natalie om FRÅGESTUND!:
Vilka bloggar från Piteå läser du? Och säg vilka dina 10 favoritbloggar från piteå är! Eller vilka de bästa är som du kan komma på=)

svara:)
Jag läser:
Allaboutangie.blogg.se
Malinoberg.blogg.se
Josefinelu.blogg.se
Beluu.blogg.se
Enligtsissi.blogg.se
Sen kommer jag inte på några fler pite-bloggar.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
blev du fårvånad då du inte vann danstävlingen på 9:ornas galakväll och inte blev drottning ? ;)
Haha, nej. Det var ju inte så att jag gick in för vinst. Det var ju kul att dansa bara ;)

  "Anonymis" om FRÅGESTUND!:
1. Vill du bli fotomodell?
2. Har du nån pojkvän? ;P
3. Vad är det bästa du vet att göra på kvällarna?
4. Skulle du kunna tänka dig att färga håret rosa någon gång? :)
1. Jag tror nog det hade varit kul att bli fotad i studio och bli fixad
och sådant. Men nej, jag hade inte velat bli fotomodell.
2. Nix, ingen pojkvän.
3. Det beror ju på om det är veckodag eller helg. Men det kan vara skönt
att bara se film under veckorna och sedan hitta på galenskaper under helgerna.
4.Nä, jag trivs bra i brunt.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
ska du aldrig svara på frågorna?

Jag håller på just nu.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
hur många blogginlägg har du sammanlagt? :)
1813 + detta då

  Tinkerbell  ([email protected]) om FRÅGESTUND!:
Tycker du att du är lite bättre, lite snyggare och har lite mer stil än alla andra i Piteå kommun?

Tror du att du kommer passa bra in i din nya klass då du börjar gymnasiet? Tänkte att ifall du ska börja media så är du ju knappast välkommen in i vårat emohus.
Nej, jag tror varken jag är bättre, snygga eller har mer stil än andra. Och jag skulle inte definiera mediabyggnaden
som ett emohus. Snacka om att dra alla över en kant, puss.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
vad tycker du om att norrmalm ska börja på ch?
vad tycker du om temaveckan som ch och norrmalm har tsms??
Jag sätter mig inte in i det så mycket eftersom jag ändå inte kommer gå med dem.
Och detsamma säger jag om temaveckan. Vi har bara haft slutproduktionsträning och
ingen temavecka så det berör mig inte ett skvatt.

  C om FRÅGESTUND!:
Vad vill du arbeta som i framtiden?

Tuff fråga, jag vet inte.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
gillar du kissie?
Även om hon inte är omtyckt av många så beundrar jag henne
för att hon står så stadigt medtanke på vad hon blir utsatt för.

  tjohejs? om FRÅGESTUND!:
1. Har du alltid varit så förbannat självsäker?
2. Har du alltid varit så förbannat ful?
3. Har du alltid trott att du är bra på att sjunga när du verkligen inte är det? :)
1.Jag är självsäker för att jag trivs med mig själv och tycker jag är bra som jag är.
2. Och när det gäller mitt utseende så är det väl en smaksak. Men jag skulle inte kalla
mig ful.

  Linn Nilsson om FRÅGESTUND!:
varför började du blogga? :)
Det var en dag när jag hade lite att göra. Och sedan upptäckte jag att det gynnade mig
enormt.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
Ska du sälja klänningarna efter balen? 
Nej, det är inget jag har planerat direkt.

  dinbloggärgrym! om FRÅGESTUND!:
Brukar du nån gång bara deppa och gråta ut över alla problem? Eller är du jämt glad?
Självklart så finns det ju dagar då man känner att allting bara är sämst. Men jag är oftast
glad.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
vad ska du ha på dig på examen? lägg ut en bild vetja ;)
Herve leger inspirerad klänning och gladiatorklackar. Bild får ni vänta på =)

  Anonym om FRÅGESTUND!:
Tycker du att rött hår är snyggt?
Det är snyggt på rätt person.

  Henna om FRÅGESTUND!:
Varför delar du inte upp dig blogg i olika kategorier? Asså en kategori av dagens outfits tex, lättare att läsa den då och kul att se alla dina outfits på ett och samma ställe. 
Jag har ingen aning. Jag är inte så insatt med alla kodmallar och hur man gör, haha.

  =) om FRÅGESTUND!:
vem var du tsm med sist? :) har du svårt att lite på killar alltså då menar jag boyfriends ;)
Markus lundberg. Och ja, jag har svårt att lita på killar.

Anonym om FRÅGESTUND!:

vad tycker du om den nya "stora" bloggaren foki?=)
Jag vet inte. Jag brukar inte läsa hennes blogg så jag har
ingenting att säga.

  Klara om FRÅGESTUND!:
Vad vill du bli när du har gått ut skolan/Gymnasiet ? :)
Oj, det vet jag faktiskt inte. Svår fråga. Men jag uppdaterar dig då
jag vet.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
gillar du orange? :) 
Hm, det kan vara fint beroende på vad det är.

  anonym om FRÅGESTUND!:
ska du gå på niornas bal? med vem?
ska du gå på studentbalen? med vem?
Jag gick på niornasbal med Yun.
Och jag blev bjuden till studentbalen men jag ska inte gå.

  elineklund om FRÅGESTUND!:
hur många besökare har du per dag?
vilka bloggar brukar du läsa?
Det varierar med kring 1500-2000
Kissies
Blondinbella
Natacha peyre
Carolina gynning
Elin klinf
Kenza

  vh om FRÅGESTUND!:
tar du åt dig av dumma kommentarer?
Nej, jag skrattar åt dem bara.

  hej om FRÅGESTUND!:
varför har du slutat med videobloggar? börja om!
Videobloggar kändes inte "Jag" om jag säger så.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
hur lärde du och tina känna varandra? är ni ovänner nu?
Pass.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
Har du snea tänder? såg ut som de på en bild
Nej, bara lite trångt.

  hi om FRÅGESTUND!:
Vem är din förebild?
Oj, det har jag aldrig tänkt på. Min storasyster kanske =)

  carro om FRÅGESTUND!:
hur kom de sig att du började blogga, och hur många besökare har du nu?:)
Kika lite längre upp så får du svar.

  sofi om FRÅGESTUND!:
varför får du jobba på rl? känner du dom som äger stället eller? :)
Jag jobbar inte där.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
vad tycker du om otrohet?
En av dom värsta sakerna som finns.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
Kör du med fejk ID eller är du bara väldigt känd på barer och pubbar?
Det vill du allt veta va?

  Anonym om FRÅGESTUND!:
Du säger att du har haft problem med dina lår?
är det för att dom har varit stora eller små?
vad har du för mått runt dom?
För att jag tyckt dem varit stora. Så besatt är jag inte av min
vikt att jag kollar måtten.

  Anonym om FRÅGESTUND!:
Beskriv bloggarna med 1 ord

kissies.se - Stark
Blondinbella - Framgånsrik
Kenzas - Vardaglig

  Anonym om FRÅGESTUND!:
Tog du dej in på media?
Är det sant att du stoppade papper i bh:n som liten?
Ska du flytta till Stockholm sen?
Har du sexmani?
Det vet jag inte, det återstår att se.
Nä, jag brukade köra med gamla ostbågspåsar, det prasslade så härligt.
Jo, det är min plan.
Ja, det har jag. Jag har sex just nu medans jag skriver det hära.Ps. jag var
med din pappa igår.
 
  Anonym om FRÅGESTUND!:
Vad skulle du ta med dig till en öde Ö?

En person
3 saker
Min bästavän.
Tält
tändare
mat

  Susa om FRÅGESTUND!:
Kommer du in på krogen? ;)
Yes, i do.

  Hanna om FRÅGESTUND!:
Kan du säga att du snackar mycket skit? Dömer du människor efter utseende? Kommenterar du folk som går förbi dig på stan tex?
Nej det skulle jag inte säga. Men det händer väl alla att en kommentar slipper ut då och då. men jag brukar fort ångra
mig och få dåligt samvete om jag säger någonting dumt om någon.


 


Skrivet av: Linnea

Ha-ha, dom enda emosarna i Ymer är ju dock estetarna. Inte vi.

2009-06-05 - 22:24:42
Skrivet av: Anonym

skulle du inte svara på alla kommentarer?

2009-06-06 - 00:12:41
Skrivet av: bajs

ser ut som att du har bajs i ansiktet på vissa bilder.



"Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.

Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas."



ajajaj!

2009-06-06 - 03:28:37
Skrivet av: Emelie jakobsson

Thanks sis! =) Love you, snart kommer jag hem och trakasserar dig i två månader ;D

2009-06-06 - 13:16:47
Skrivet av: Sissi

åh vad kul att du läser min blogg! =)

2009-06-06 - 14:30:11
Blogg: http://enligtsissi.blogg.se/
Skrivet av: Carolina

jag diggar dig nå så grymt! :-)

2009-06-06 - 16:37:36

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0