Unfaithful

Hej godingar!
Idag borde man må som man förtjänar, men om korten ska fram på bordet så måste jag säga att jag mår sjukt bra. Känner mig inte en gnutta bakis eller trött. Jag började lite smått hemma hos mig, sedan pallrade jag mig till adam där grabbarna befann sig. Vi fick sedan tjejbesök av hans kompisar och även mina egna små pärlor. Kvällen slutade på sunes med Mamma, kent, johan och någon fler. Efter att vi var mätta och belåtna traskade vi hem och jag plåstrade om Johan som fått ett rejält djupt sår under hakan. Vi åt även lite då vi kom hem och slocknade sedan till The notebook. Nu imorse har vi legat och kollat på min dansfilm, eller jag tvingade honom att se den, hehe.
jag var även en tavla igår som ritades på, haha
och smyckad med 1906
sedan har jag en tendens att göra illa mig också
en fet reva under låret som gör ont, ajaj.
Xoxo/F
sed

Skrivet av: Anonym

åh, jag ska tatuera in "amor vincit omnia" på underarmen i sommar :)

2009-06-08 - 18:21:04

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0