Vuxenpoäng till mig

Hej godisar!
Idag gjorde jag 3 prov, 1 inlämning och 1 redovisning. Bara 1prov och 1 inlämning kvar till imorgon, det grejar jag. Jo, förresten, jag fick VG på no provet också, så jag är jättenöjd. Idag efter skolan gick jag ner på stan och erbjöd mig att handla åt mamma, vuxenpoäng till mig där. Idag på skolan fikade allihopa i klassen ute i solen med, det var mysigt. Imorgon är det klassens-dag, men jag vägrar kliva upp 7 för att åka till pottan, no way. Så jag stannar hemma istället och unnar mig lite egentid inför examen. Jag har höjt mig i flera ämnen och inte en enda sänkning, det känns perfaa.
Xoxo/F

Skrivet av: nyfiken

vad ska du gå på gymnasiet?:)

2009-06-08 - 17:12:51
Skrivet av: Moster

Du fixar det, precis som jag sa//Kram

2009-06-08 - 20:51:21

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0