All the lies you told me. I never thought that about you.

Det var varit dåligt med bloggande men jag tänkte dra en liten
update om gårdagen och dagen. Efter max besöket tog vi oss
en fika stund på Espresso house där det blev en berömd chai
latte för min del. Efter det strosade vi omkring på stan ett tag
och jag fyndade mig ett lip plumping från too faced. Efter det gick
vi hem och gjorde oss i ordning för musikalen " High School Musical"
som var superbra. Efteråt fick vi träffa caroline som hade en av huvudrollerna
och följde oss sedan och åt på restaurang. För mig blev det en " Don Alexandro"
Som var någon slags pasta med fläskfilé.  Efter det åkte vi tillbaka till rummet och
jag fick min välbehövliga LÅNGA massagestund av filip och somnade sedan i hans
säng. Idag vaknade vi kring 8 och började sedan gör oss i ordning för en rundtur på
museét. Eller kungliga operan rättare sagt. Efter det fick vi oss fri tid och då gick jag
och A på max och åt med tjejerna och efter det gick vi omkring och storshoppade.
Jag slösade många tusenlappar och nu är jag helt lyrisk. Efter många timmars gående
och flera påsar hängandes på armarna och i händerna beslutade vi oss för att ta en
fika. Det blev på espresso house även denna gång. Men nu tog jag mig en ceasar wrap
och juice. Nu ikväll har vi varit och ätit middag i kungshallen och sedan sett "En shopaholics
bekännelser" på bio. Den var awesomeeeee. En riktig girlmovie och jag känner verkligen igen
mig.










Don alexandro

godmorgon filip!


Utanför kungliga operan.

scenen


Lady McBeth


vegmål


På kungshallen

angie







Kvällens outfit och min nya klänning.

Xoxo/F

Skrivet av: **

Du skulle passa bra i dina egna fjortisvideor du gör om andra.

2009-03-24 - 10:14:03
Skrivet av: mmm

Du skriver som en femåring.

2009-03-24 - 12:58:35
Skrivet av: Anonym

vars är dina lösnagalar ifrån?

2009-03-24 - 13:23:19
Skrivet av: /P

ska du skaffa olinda läppar? =)

2009-03-25 - 18:25:46

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0