Boys boys boys - Lady GaGa

Jag kom hem för ett tag sedan. Har varit och lämnat saker åt mamma
och även varit och hämtat skolböcker. Nu har jag ätit en supergod
räkbaguette som pappa gjort åt mig. Vad kvällen kommer bestå av
vet jag inte. Blir nog mest troligt lugnt eftersom jag inte är så pigg.
Men angelica är iallafall påväg så vi får se vart det slutar.




Partylistan.

Xoxo/F

Skrivet av: Ebba

Jättefin blogg, jättefin outfit och allt! Kram kram <'33

2009-03-27 - 20:00:11
Blogg: http://ebbza.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

ofta man kan äta och festa om man har magsjuka

2009-03-27 - 22:08:19

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0