Casual Tuesday

Godmorgon snygging/ar.Jag har sovit gott med hade definitivt
kunnat sova längre.Lyckades inte göra smoothies eftersom
 jag denna gång ska använda matberedaren. Och det var en svåring
 kan jag säga er. Hittade inte ens alla dessa miljoner delar.
 Har även klätt på mig. Inlägget under är raderat för tydligen var denna
 "ek-spjuths" msn hackad och han sa att det inte var han som
hade skrivit det och att han ville att jag skulle ta bort det.
Idag blir det en sailortröja, svarta jeans och min tritoni klocka, och
 vita tygskor.Väldigt casual.



Jag älskar det.

"Dagens lunch" Onyttig och dålig. Men god och mättande.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

haha, ojoj.. ofta hans msn var hackad. han skriver jämt sådär, och det värsta är ju att han är seriös ;o

2009-03-10 - 14:37:53
Skrivet av: Emma

Kul att du gillar hårbandet gumman, tyckte som att det var väldigt "du" då jag hittade det ;)

2009-03-10 - 21:13:37
Blogg: http://www.lemmal.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0