Du är någon.. speciell för mig. Men någon som gör mig olycklig på samma gång.

En middag för två vart tillagad av mig.
Det satt bra i magen efter badet. Har
pratat med pappa om pengarna till
stockholmsresan och allting kommer 
ordna sig. Det känns suoer. Vill ju ha mycket
pengar att shoppa för. Dessvärre är jag sämst
på att spara, hehe. Har bestämt att jag och angelica
måste fika på stureplan. 



jag var ju ändå lite romantiskt med candles ;)

kocken

Jag lyckades laga middagen utan att bränna någonting, high five!

Xoxo/F
 

Skrivet av: Sofia

haha det är juh så otroligt märkvärdigt med stureplan kan jag säga dej....

mvh stockholmaren

2009-03-05 - 19:57:43

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0