Hanson - MMMBop

Dunkar gammal musik ur högtalarna, snacka om nostalgi.
Städar och packar min väska för ikväll åker jag till centrum.
Måste göra mig lunch och sedan plocka undan ur köket så
papi blir glad kille. Någon som har ett bra filmförslag?`


Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

wild child

2009-03-02 - 19:07:42
Blogg: http://hannaal.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

ville bara påpeka en aning att du var endast 4 år när den här låten släpptes så det känns lite löjligt att du kallar det "nostalgi", du var även endast 3 år när Mmmbop släpptes så.. ja, det säger väl sig självt?

2009-03-16 - 23:12:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0