I don't know how we got this far without knowing where we stand to eachother.

Hej, hallå och hejsan!
Välj själva hur ni vill fantisera om hur jag hälsar, haha.
Nä, skolan har varit bra. Om jag får säga det själv trivs jag
med att ta med egen mat till skolan., Det kanske borde bli
en standard? Fick veta mitt betyg i nationella läsförståelse
och jag fick bara VG. Jag blir sjukt galen på mig själv, work
harder F säger jag bara.

Energikick.

Detta är den rätta lappen. Den förra var fel.

Min bok jag läser på svenskan.

Sötis

Emelie, Lina och Mattias.

Där vi befinner oss då och då, Bowlinghallen.


Arr:RFSL
Plats: Stadshotellet (grym lokal).
När: 20/3
Tid:22.00 - 02.00
Liveband, dansare, DJ, winterparty.
Och detta arr är för alla. Inte bara homosexuella och bisexuella som någon
kommenterat. Det är bara arrangerat av en förening som riktar sig till
alla olika läggningar. Det är ingen privateparty för någon speciell läggning,

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Hur mycket kostar det? =)

2009-03-10 - 18:04:02
Blogg: http://michaelae.blogg.se/
Skrivet av: ida,

Katarina von Bredow skriver ju hur bra böcker som helst!

2009-03-11 - 09:13:43
Skrivet av: Anonym

bögfest? inte coolt! TACK HEJDÅ!

2009-03-11 - 22:42:45

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0