I need to be bold, Need to jump in the cold water. Need to grow older with a girl like you, finally see you are naturally the one to make it so easy. When you show me the truth - J.R

Hej allihopa!
Nu är jag hemma från affären och har handlat inför veckans mat-strejk.
Vår rekotor, mattanterna och resterande lärare har skrivit på så det kommer
ej serveras någon mat. Tur att vi har ett kök vi får använda på skolan.
Det blir onyttig micromat för min del. Och sedan smoothies på morgonen.
Köpte även frukt eftersom nu blir det hårdträning för min del även om hela
min kropp gör ont just nu. Jag har ont i  mage, rygg, ben. Så tillfälligt handikappad
skulle man kunna säga.



Xoxo/F


Skrivet av: terese

sv; nu har jag fixat ett inlägg om hur man gör. Säg till om du inte förstår =)

2009-03-09 - 19:17:56
Blogg: http://tereselu.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

nej fy för halvfabrikat!

2009-03-09 - 23:03:19

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0