I'm starting with the man in the mirror...

Ikväll blir det tjejkväll med mina underbaringar.
J, A, T och E kommer närvara på min lilla kväll.
Vi kommer äta gott, dricka gott och leva livet.
Empan har anlänt till byggnaden med det resterande
kommer om ett tag. Vi ska äta kyckling och couscous
med pasta och vitlök. Sedan en massa godsaker till
efterrätt. Och vi kommer även se melodifestivalens
final. Vi får ju inte glömma bort Mumsmums (Måns).
Efter det är vi bjudna på partaj hos B på inflyttningsfest
tror jag det var. Och sedan till D och T.



Xoxo/F

Skrivet av: elin

http://www.freestreet.se/?r=2614



BLI MEDLEM SAMLA POÄNG O FÅ PRESENTKORT. MYCKET ENKLARE ATT SAMLA POÄNG ÄN ANDRA HEMSIDOR.

2009-03-14 - 19:56:39
Skrivet av: Anonym

Om du inte har tänkt skriva hela namnen så kan du lika gärna låta bli att skriva F ..

2009-03-15 - 08:34:47
Skrivet av: Anonym

sluta se gossip girl

2009-03-15 - 08:35:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0