It's gonna be love, it's gonna be more than I can take.





Anonym om The heart is all over the world.:
Vad har du för hårfärlängning?, Clips eller ringar?

Jag har träns som jag limmar fast. Mitt löshår är från www.afrocare.se

Emma! om Not a sound:
vart har du köpt dina solglasögon :) ? så JÄVLA snygga, måste fan ha såna :P!

Om du menar dem med ormskinns rand så är dem från glitter.

Sarah om "Det är inte mitt fel att alla killar vill ha mig":
jättesnygg leggins om det nu var det , vars har du köpt dom? :)
Dem är från h&m divided.

Xoxo/F


Skrivet av: Emma!

menar de svarta solglasögonen :)

2009-03-30 - 22:17:21

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0