Kvällen a la systemkamera.

Fick just bilder av J som hon tagit med sin systemkamera.
Igår hade jag paparazzi friends beståendes av J, A och E.


Kul att man såg ut som ett fetto.

Hur lyckas 3 godingar fastna på en och samma bild?

Haha, posé.

Xoxo/F

Skrivet av: Kicki

jag har läst din blogg ett tag nu, utan att kommentera, men nu gör jag det - du är allt annat än fet du härliga dam! :D

2009-03-15 - 15:09:49
Blogg: http://christineskoog.blogg.se/
Skrivet av: Sarah

en sak skulle var bra att du slutade säga , att du ser ut som ett jävla fetto och att du är fet m.m , för det gör du ju inte du är ju nästan lika small som en sticka + att det känns på ett sätt lite kränkande för alla är inte lika smala som du och när du säger så , hur tror du att man känner sig då? bdw gillar din blogg men det var bara ett litet tips! ^^,

2009-03-16 - 11:26:41
Skrivet av: flätan

har du ens lov att lägga ut en bild på någon du inte ens känner?! :o du har inte tänkt på att man inte vill vara med på din blogg?

2009-03-16 - 11:42:06
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Till flätan: Jag antar att du inte är någon av dessa som är med på bilderna. Så jag tycker inte du bör föra någon annans talan än din egen. Om dem känner att dom inte vill vara med så tror jag nog dom kontaktar mig på något sätt. Så svårt är det inte.

2009-03-16 - 13:56:40
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Gaah ta bort bilden!

2009-03-17 - 13:49:35

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0