Pinsamt!

Anonym om Godnatt!:
Oj vad tötnig du är. mjukisdjur, växt upp nu. Dags att gå vidare!!
IP: 90.231.49.222

Om du vore smart hade du också förstått ironi. Tror du verkligen jag kelar
med ett mjukisdjur i denna ålder? Du är ju bara för pinsam. När du lärt dig
att skilja på ironi och verklighet så kan du komma tillbaka med en åsikt.
Vi hörs!!!!!!!!!

Skrivet av: Anonym

Jag fattar ironin är inte dum heller men jag tycker du ska dumpa mjukisdjuren. DU är 16 år och har fortfarande mjukisdjur närvarande! Lär inte mig att växa upp, Tänk över ditt eget liv och uppförande istället!!!

2009-03-26 - 17:07:19
Skrivet av: Anonym

Orka posta IP:n. Det om något är väl töntigt

2009-03-26 - 17:18:08
Skrivet av: wilma

Fan vad lättretlig du allid är när du får sånna komentarer. Palla bry sig?

2009-03-26 - 17:32:42
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Det var en skämt present jag fick en gång för ett tag sedan. Och bara för att det är "töntigt" att ha ett mjukisdjur så bryr jag mig inte. Och det visar jag genom att ha den framme. Mitt uppförande är exemplariskt och till skillnad från dig så finns det ingen åldergräns vid att ha mjukisdjur. Och sedan att du är anonym gör ju saken bara ännu mer pinsam.

2009-03-26 - 17:57:04
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

haha, jag är 18 och har fortfarande inte kunnat skiljas från mina gosedjur :)

2009-03-26 - 17:57:23
Skrivet av: josefin

haha. men herregud. spelar roll om man har mjukisdjur eller inte, det bestämmer väl inte hur mogen man är ellerhur? verkar som om anonym tar illa upp för att du har ett gosedjur.. hmn. då kan man ju börja undra hur mogen anonym verkligen är. haha.

2009-03-26 - 18:00:39
Skrivet av: kajsa

men störande att alltid visa anonym?, låt hon få ha mjukisdjur om hon vill?, vad ska du bry dig om det för? omg!

2009-03-26 - 18:03:24
Blogg: http://kajsasandberg.blogg.se/
Skrivet av: B

Shit hur orka man? Ett mjukisdjur? Vem fan har inte de kvar? Brudar asså..





Härlig blogg förövrigt!

2009-03-26 - 18:09:07
Skrivet av: Anonym

Synd att du inte kan ta kritik Felice, du blir alltid så jävla upprörd och går till försvarsställning och skriver jätte långa förklaringar. DET är töntigt, inte det faktum att du har mjukdjure i sängen fortfarande.

2009-03-26 - 18:23:12
Skrivet av: Emelie

anonym,. jag är 20 år och har fortfarande mjukdjur i min lägenhet,. bara för att man är äldre behöver man inte kasta bort minnen,. det är ju inte som att man använder dem som substitut för närhet som man gjorde när man var mindre..

2009-03-26 - 19:06:52
Skrivet av: annan anonym inte personen i fråga

precis, stor idé att bry sig. han/hon är nog bara väldigt svartsjuk på att du har ett så gulligt mysdjur. så skit i det bara!

2009-03-26 - 19:10:31
Skrivet av: Anonym

om ni är nog smarta så är det ju inte mjuksidjuren jag vill hänga ut. visst får hon ha de men om du likaså är ironisk varför ens dra upp dina mjukisdjur. plus att det är du som person som behöver växa upp! du lever ett liv i det blå, wake up this is reality. jag blir bara så irriterad över att du inte kan ... ååh orkar inte ens disskutera. Du fattar ju inte att alla läser din blogg för att du är så himla lejd, din blogg är dagens humorstund. fattar du inte det? :O i alla fall alla som känner dig! INGEN tar din blogg seriöst. jäklat ingen i piteå kommun!

2009-03-26 - 20:48:58
Skrivet av: jessica

Men snälla nån ... palla göra stor grej av allt!

2009-03-26 - 21:35:25
Skrivet av: Alexandra

Jag säger då söjn : orka lägga ner energi på att sånt här. Låt dom nu vara töntiga och kommenterna men att dra ner energi på det också det är ju onödigt! Och ni som kommenterat om hennes gosedjur, har ni inge bättre att skriva så kan ni väl för fan bara vara tysta. Låt folket leva och ha vad dom vill! Det finns ingen gräns för hur "stor" man ska vara för att ha mjukisdjur! Då är det då ni som ska växa upp!

2009-03-26 - 21:36:29
Blogg: http://alexxandrastrandberg.blogg.se/
Skrivet av: Lizze

Va fan läser du hennes blogg för om du är så störd på det hon skriver, och lejd är väl allt hon inte är! Det luktar avundsjuka så det stänker om det. DU verkar må jävligt dåligt som behöver trycka ner andra för att må bra själv. Get a life, stupid!!

2009-03-26 - 21:52:08
Skrivet av: Frida

Jag säger som alexandra, de finns INGEN åldersgräns på mjukisdjur. Och anlednigen til att hon kanske lägger ut den är för att hon vill ha lite humor i den hela grejen, men sånna som dig förtår varken det. Och om hennes blogg är så skrattretande, VARFÖR LÄSER DU DEN DÅ? hon tror på sig själv, och de är då någonting du inte gör om du nu inte vill säga vem du är. att vara anonym via internet, DET om något är de omognaste som finns, stå för din handling.

2009-03-26 - 22:37:01
Skrivet av: Anonym

man kan inte mer än skratta åt alla som verkar reta sig på allt mer än jag gör. jag är ärlig, och vet vem hon är mer än ni som skriver. Så vill bara hennes bästa, hon måste lära sig kontrollera sina handlingar och främst pengar! tycker synd om hennes familj!

2009-03-26 - 23:13:28
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Men saken är den att detta handlar ju om mitt mjukisdjur och inte om min ekonomi? En sak ska du ha jävligt klart för dig att du kan inte komma med ett påpekande när du inte vet om det är sant. Jag mjölkar inte ur mina föräldrar på pengar utan jag förtjänar dem genom att jobba. Och vad är detta om att kontrollera sina handlingar och pengar? Har man pengar så kan man väl bränna dom också. Vad annars ska man göra dom? pensionspara? skulle inte tro det. Jag sköter min ekonomi och du din.

2009-03-26 - 23:25:37
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hahaha jaa vem orkar bry sig .. mjuuukisdjur is the shiiit ju liksom , nämen vad hemskt att ha mjukisdjur "närvarande" när man är sexton , de kan ju vara minnen och betyda något .. bara för att man har mjukisdjur i sitt rum så är man väll inte efterbliven .. någon måste ha ett roligt liv som sitter inne och slänger in kommentarer på andras bloggar om att bloggaren har mjukisdjur inne på sitt rum , den som gör det är den mest sorgliga personen , fel och skaffa ett liv ist ;)

2009-03-26 - 23:34:39
Skrivet av: Anonym

lägg ner felice, jag vet mer än du tror. Tyvärr. end of discussion! Men du närmar ju dig vuxen ålder, bete dig som en också då. Pengafrågan ska vi inte ens disskutera för du har ingen koll!

2009-03-26 - 23:49:11
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Eller så är saken den är du tror att du vet mer? Jag antar att du inte är en vän till mig för det vore bara otroligt falskt. Och sedan rykten, ja... dem är ju oftast inte så trovärdiga. Min åsikt angående pengar är, när du inte har någon lägenhet, dvs. egen bostad att lägga ut pengarna på så varför inte använda upp dem? "End of discussion"? Den som startade diskussionen rymmer från den med. Det är pinsamt. Jag har koll. Men om du inte kan disskutera det, så ska du inte ta upp det heller. Jag disskuterar för vad som är rätt och fel om vad som gäller mig. Och jag slutar inte förens du fått in det innanför pannbenet. Och anonym, detta vore så mycket intressantare om du hade en åsikt du faktiskt kunde stå för. Puss anonymus!

2009-03-27 - 12:44:26
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Xe

Den som skrivit bor i Gällivare

2009-03-27 - 13:53:12
Skrivet av: Linn

vad fan äre för fel med att ha gossedjur? det är som om man har en kudde när man sover? dock att man orkar ta fram paint osv. det kan jag inte riktigt fatta.Men alla anonyma? Vill ni inte att någon ska få reda på att ni har 50 nallebjörnar i eran säng? Jag fattar inte det "töntiga". Och "Emelie", om att ha kvar det som minne?! Hon skrev ju att hon fick den på skämt? håller med felice(konstigt va?) i denna situation.



Så en sak till er alla: Låt alla ha gossedjur, nallar, osv...... Det stör väl ingen hoppas jag?

2009-03-27 - 15:13:02
Skrivet av: Alexandra

Varför inte lägga ner hejn. Felice har rätt att ha vilka saker hon vill och är inte det minsta omogon för det. Om du "anonym" stör dig på saker så varför läser du hennes blogg då! Shit snälla lägg bara ner erat "bråk" och skriv lite trevligare saker som alla kan glädjas av. Här blir ju bara alla arg och sura för en dum onödig kommentar.

2009-03-27 - 18:52:29
Blogg: http://alexxandrastrandberg.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0