Söndag

Hej allihopa!
Gårdagen var riktigt roligt men psykfesten barkade ganska hårt.
Efter det åkte vi in till stan på fest där det innehöll allsång, dans
och sedan som avslut bastu. Det blev även nattmat och mycket
skratt. Vi somnade kring 5-6? skulle jag tro. Och nu på morgonen
har vi alla legat och sett film typ.



robin och (?)

louise och jag

angie, kalle och carolina

Kalle, Daniel och Jag




Angelica stod för fotona denna gång.

Xoxo/F

Skrivet av: angelica

Gör jag ju alltid;) haha

2009-03-08 - 15:56:14
Blogg: http://angeliicalindstrom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Nämen louise, vafaaan? :) hahahaha!

2009-03-08 - 17:32:33

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0