Svar på frågestunden!




Anonym om Frågestund:
Tjänar du pengar på din blogg??

PS. Din blogg är jättebra:)


Ja det gör jag faktiskt. Men än så länge är det en liten summa :)


Anonym om Frågestund:
köper du något nytt klädesplagg varje dag? :)


Nej inte varje dag.


Anonym om Frågestund:
Skulle du kunna tänka dig att söka till idol någon gång?


Nej, jag tror faktiskt inte det.


Anonym om Frågestund:
Vad har du för smink när du ska på fest?:)


Det är annorlunda men jag brukar oftast marker ögonen mer.
Sen något färglatt läppglans, läppstift. Och en mörk ögonskugga ibland.


Anonym om Frågestund:
Varför gjorde du ditt hår ljusare, det blev inte så fint?

Anser du att du är för "cool" eller för "delicious" för att umgås med ungdomar som är yngre än dig?


Jag tycker det blev fint och jag trivs i det.
Jag umgås med folk jag trivs med och det har ingenting att göra med ålder.
Och jag umgås visst med människor som är yngre. Kanske du som bör ta en liten check?


  Anonym om Frågestund:
vad jobbar dina föräldrar med?


Min mamma jobbar på elkedjan. Och min pappa är en sorts mekaniker och lagar stora maskiner, m.m


anonym :) om Frågestund:
vad säger din mamma och pappa om att du dricker? och när börja du göra det?

underbar blogg!

Dom vill inte att jag ska göra det och tycker inte om det men jag har en egen vilja och eget
ansvar. När det blev som "mer" var väl nu kring 15-16


  Anonym om Frågestund:
hur har du fått ditt hår så ljust?för du hade ganska mörkt förut va:)?


Jag har gjort en slingning och en färgning.


frida om Frågestund:
Vet dina föräldrar om att du dricker och tillåter det? får du ha fest hemma hoss dej? Hur länge får du vara ute på kvällarna?


Ja det vet dom om. Och dom tillåter det väl inte direkt, eller dom tycker inte om det men jag har ju en egen vilja.
Och dom vill att jag ska kunna ta eget ansvar.  Jag får ha fest på tex.. födelsedagar. Jag får vara ute tills dom ber
mig komma hem. Det är olika.


a om Frågestund:
vad är det för bal du hade tänkt gå på när du frågade om den gröna klänningen? niornas, studentbal?


Både och.
 
  Anonym om Frågestund:
får du betalt av något företag för att göra reklam på bloggen?

Ja, det får jag.


  Anonym om Frågestund:
Min kille har varit otrogen för ett tag sedan. Och jag kan inte släppa det, jhag blev ju såklart jätte ledsen. Och är helt förstörd fortfarande. Och vi har inte gjort slut, jag kan inte.. är det ett misstag? Iallafall, jag brukar villa veta varför osv. Men han nästan dissar mig så fort jag nämner det. Visst har jag väl allt rätt i världen att få veta? och han har väl ändå ingen rätt att bli sur för att jag vill veta? Han säger att han vill gå vidare för att han skäms så mycket, men jag vill också kunna gå vidare. Och jag känner att jag inte tar mig nån stans när jag inte ens vet vad som hände. Vad tycker du?
Kram


Hej, otrohet är bland det värsta saker jag vet och det är förståeligt att du inte kan släppa det.
Han är skyldig dig en förklaring och jag själv hade dumpat killen som är otrogen. För är han otrogen
så respekterar han varken dig eller tar erat förhållande på allvar. Nej, han har absolut ingen rätt till någonting
efter det han gjorde mot dig. Självklart säger han att han vill gå vidare och att han skäms för att han egentligen
inte hade någon bra anledning till att vara otrogen förrutom att han inte ville vara med dig utan någon annan.
Det är dags att du står upp för dig själv och det är väldigt viktigt. Ställ han mot väggen och fråga precis vad som
hänt. Och säg att det inte ger någonting genom att ljuga. Förhållanden kan inte bygga på lögner utan bara ärlighet.
Ta hand om dig och hoppas att allting löser sig.


  Anonym om Frågestund:
Hur många unika läsare har du per dag?


Det är varierande men kring 1500-2000


  duär bäst ! :) om Frågestund:
du är den bäs5a människan på jorde , har allt :) , jag skulle bara att älska att vara dig , som en dröm . du är en prinsessa ! ,
1. har du kille? , tänkte du borde få vem du vill!
2. vart köper du alla dina snygga kläder ifrån ?
3. vet din mamma och pappa om att du brukar dricka och så ?
4. hur ser din framtid ut ?


Okej, tack. Vet ju ej om detta är ironi men jag får väl tacka och ta emot.

1. Nej jag har ingen kille.
2. Det är väldigt varierande. Affärer, internet osv.
3. Ja det vet dom om
4. Framtiden är ett mysterium.. så jag vet faktiskt inte.


  Anonym om Frågestund:
hej :) kan du skriva några bra sidor med skor och kläder, förutom nelly ;)

Asos, forever21, stylebystars, h&m, Gina tricot, chichy.


Anonym om Frågestund:
hur mycket tjänar du på röda lyckan?:)


Det vill jag inte svara. Men på en månad ca. tusenlappen. Och då jobbar jag två gånger.


Anonym om Frågestund:
Ditt bästa skönhets-tips?


Har inget direkt skönhetstips. Men att alltid tvätta ansiktet varje kväll.
Oavsett om du har smink eller inte.


Tina om Frågestund:
Vill du klia min rygg imorgon?


Jag vill alltid klia din rygg.


  Anonym om Frågestund:
du ska inte söka till idol?


Nej, det tror jag inte.


MR x om Frågestund:
1. Har du sex ofta?


As often as i like.


sara om Frågestund:
älskar din blogg!


Tack!


  izabella om Frågestund:
Skorna du beställde ifrån Nelly, vilken storlek har du på dem?

37,5

  Anonym om Frågestund:
vilken är din favorit outfit? ( ta gärna bild ) :)


Har ingen direkt favorit. Alla tycker jag om. Annars hade jag aldrig
tagit på mig dem.


  Anonym om Frågestund:
Tror du verkligen att du skulle ha tid osv för en hund? Som när du skulle gu ut med nå hundar, du gjorde det "på pappas begäran" ???!


Ja det tror jag faktiskt. Pappa brukar alltid gå ut med hundarna och idag bad han mig eftersom jag var ledig.
Därför var det på "pappas begäran"


  :) om Frågestund:
När var ditt senaste förhållande och med vem? : )


Förra året i 8an. Med markus lundberg.


anonym om Frågestund:
Du har ganska dålig hy va? Använder du mycket smink som tex puder, fondation osv?


Nej det har jag inte. Har aldrig finnar. Och nej, jag använder ett lager foundation.
Det är allt.


  =) om Frågestund:
Strävar du efter att bli en "storbloggerska"?


Nej, bloggen är ett nöje bara.


  Anonym om Frågestund:
hur mycket pengar i månaden lägger du ner på kläder och att gå ut och äta? :)


3000-4000

  Anonym om Frågestund:
hur fick du så pass många läsare?


Jag vet inte. Har annonserar ut min blogg på olika sätt.
Det kanske är därför. Eller så för att jag är en omtalad pitebo.


grymt bra blogg! om Frågestund:
om du tycker att mode är delicious varför skriver du så sällan vart du har köpt dina "deliciuos"kläder?
det är väl det bloggen var till för i början ?


Om du vill att jag ska göra det, så ska jag göra mitt bästa för att uppfylla dina önskningar.

  Anonym om Frågestund:
1. Hur många läsare har du per dag (Ca) Vill ha en siffra, inget svar som: Ganska många, utan ett tal, 200-250 typ så. I genomsnitt alltså.

2. Varför kallas du bomulls Felice? Rykten går att du stoppade bomull i BH (förut?) Haha, vilket ök namn

3. Tjänar du pengar på bloggen?

4. Varför skriver du aldrig vars du handlar dina kläder+

5. Varför skriver du inte vad du har på dig på outfits bilder?

6. Tar du åt dig av negativ kritik?

7. Du äter ju så jädrans mkt skräp, tränar du ofta?

8. Hur ofta byter du löshår?

9. Tycker inte du att det är ganska fake att både ha löshår och lösnaglar? För på bilder utan dina lösnaglar är dom ju skitkorta?:S


1.1500-200
2. Det var faktiskt roligt, tack du gav mig ett gott skratt. Har faktiskt ingen aning. Men bättre ökänd än okänd.
3. Ja det gör jag
4. Jag vet faktiskt inte.
5. Jag vet inte det heller
6. Nej det gör jag inte
7. Jag tränar 13 h i veckan
8. När det behövs
9. Nej, jag tycker att alla saker som kan göra en finare är helt okej.


  Anonym om Frågestund:
hur många har du haft sex med?


348946982568556589762598256 stycken


Anonym om Frågestund:
Det värsta med Piteå? Bortsett från inte så många affärer :)


Att alla måste följa mönstret och vara precis likadana för annars
passar man inte in och folk snackar om en.



  :)  ([email protected]) om Frågestund:
du råkar inte kunna några bra sidor för skor, gärna med rätt så låga priser, kram.


Asos, nelly, h&m


Anonym om Frågestund:
beskriv dig med ett ord?

sinnesjuk. ( Inte jag som kom på detta)

All my love /F


Skrivet av: aaaaaaaaaaaaaaaaaa

tjadu, det vore rätt konstigt om du hade 1500-2000 läsare per dag och "bara" har 97 prenumeranter på bloglovin. Givetvi behöver man ju inte kryssa i där för att se bloggar. Men nä, det tror jag inte på.

2009-03-13 - 00:06:58
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Jag visste inte ens om att man kunde premunerera på en blogg, fan cooolt!

2009-03-13 - 00:15:24
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: En som vet

Haha. Eh. Hon kan väl visst ha många läsare ändå? Dummaste jag hört på länge. Det är hur många som helst som inte prenumenrar på någon blogg alls kan jag lova.

2009-03-13 - 08:14:26
Skrivet av: sofie andersson

vem ska du gå med på studentbalen?

2009-03-13 - 11:21:14
Skrivet av: Anonym

Så jävla meningslösa svar du ger. Tex frågan om hur mkt du tjänar på en månad på cafet; "det vill jag inte svara på. 1000kr i månaden". Bestäm dig flicka lilla.

2009-03-13 - 18:39:21
Skrivet av: Tina

Vad man tjänar kan vara privat om ni inte viste det, och då kan hon få skit för att hon skriver det på bloggen? Tänk efter.. Tycker det är skitkul å läsa din blogg! :) Bra att du står på dig!

2009-03-14 - 12:26:35
Skrivet av: Anonym

Ta en print på din besökar statistik då? 1500-2000 var väl lite att ta i?

2009-03-14 - 19:16:34
Skrivet av: Anonym

Anonym om Frågestund:

hur många har du haft sex med?





348946982568556589762598256 stycken



jasså du är en liten slampa du jahaja!

2009-03-21 - 16:44:51

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0