this is the story of us all.

Heeey you!
Har just tagit mig en dusch och hade tänkt blåsa
håret och sedan vandra iväg och handla.
Hur taggad är ni för skolan imorgon? jag är ändå
redo för det. Dessvärre har jag fått benhinneinflamation
som jag märkte i morse. Det gör sjukt ont att belasta
fötterna men turligt nog fick jag ju mig massage.




Skrivet av: Anonym

För mycket nattliga barfota äventyr tror jag... :P

2009-03-08 - 19:30:46
Skrivet av: d

inte så konstigt när du går lätt klädd och med dom där skorna. Du bor i norrland vettu

2009-03-09 - 08:23:35
Skrivet av: Anonym

Norrland äger!

2009-03-09 - 18:29:55

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0