Vad har hänt svenska folket?

Vilken skam att Malena Ernman vann melodifestivalen igår.
Först och främst låter hon som en blandning av man och kvinna.
Och hela operaköret i refrängen är bara så jävla sjukt dåligt.



Detta bidrag som ni kommer ser här under med Mumsmums skulle ha vunnit.
Och skulle säkerligen ta sverige till en högre rankning och plats.


Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

pinsamt dålig smak, visst var måns helt okej, men de var absolut inget fel på malena, operan var jättevacker och hon är fantastiskt duktig.

sluta gorma..

2009-03-15 - 15:35:22
Skrivet av: Yun

Jag tycker att det va bra att Malena vann, Hon var ju najs! :D:D hihi

2009-03-15 - 18:27:39
Blogg: http://windowstar.blogg.se/
Skrivet av: Linnea

Vi har större chans att vinna nu. Måns är för vanlig, och jag trodde att jag skulle dö av skratt då han trodde att han hade vunnit & fick så få poäng av svenska folket. Så jävla rätt!

2009-03-15 - 20:31:17

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0