Wich desperate housewife is you?

Jag blev faktiskt förvånad över resultatet.
Hade förväntat mig gabrielle eller susan..



Stavas hon inte Edie också?
Nu sviker ögonen mig. Är dödstrött!

Yours truly/Modeisdelicious


Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Är kärlek en historia? eller är det en dröm?

Historian du läst och sedan börjat drömma om.

"The dream, help me remember".

2009-03-30 - 01:04:02
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

du ska inte klaga på stavning, din svenska irriterar mig enormt ibland :P några få exempel är medans eller "Men när har gränsen gått över till att ha väntat

för länge"(en gräns går inte över >.<) o.s.v :p

2009-03-30 - 21:06:56

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0