You can tell me that theres nobody else, but i feel it. You can tell me that you're home by yourself, but I see it. You can look into my eyes and pretend all you want but I know. I know, your love is just a lie.

Hej!
Nu är SO arbetet iväg skickat och jag har precis
kommit hem från tandläkaren. Jag fick bananlack och
det smakar verkligen super äckligt.
Nu ska jag iväg till skolan..


Xoxo/F

Skrivet av: Benke

Hej felice (modeisdelicious.blogg.se)

Fin blogg du har, men det var några detaljer jag tänkte på ... SÄRSKRIVNINGAR!

Det är nämligen en hel drös, bara på 2 st inlägg, ( tänk då din hela blogg)

T.ex. ''Super äckligt'', ''vietnam kriget'', ''iväg skickat'' etcetc ... Ändra det så kommer du och jag att komma väl överens. Jag älskar din blogg annars!

Puss och kram, din Benke.

2009-03-20 - 13:41:09
Skrivet av: Anonym

Hej felice (modeisdelicious.blogg.se)

Fin blogg du har, men det var några detaljer jag tänkte på ... SÄRSKRIVNINGAR!

Det är nämligen en hel drös, bara på 2 st inlägg, ( tänk då din hela blogg)

T.ex. ''Super äckligt'', ''vietnam kriget'', ''iväg skickat'' etcetc ... Ändra det så kommer du och jag att komma väl överens. Jag älskar din blogg annars!

Puss och kram, din Benke.

2009-03-20 - 13:41:57
Skrivet av: Emma

Vad är poängen med detta kort?

2009-03-21 - 00:22:34

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0