åååh, love it

Anonym om JAG DÖR!:
Självdör? vad fan är det för ett ord egentligen?!

Jag är ingen ordbok så if you wanna know, slå upp det va?
Fråga någon som bryr sig egentligen...

JAG KAN JU ÄLSKA ERA BITTRA KOMMENTARER.PÖÖÖÖSSSSSSSSS

Skrivet av: Anonym

/facepalm

2009-05-03 - 22:45:25
Skrivet av: mmmmmmmmmmmmmmmmmmh

Du påpekar alltid att vi läsare är bittra, att vi kommer med kommentarer som är.. ja vad är det du säger? Gällande dina poser när du tar kort, säger du att du lägger upp en bild enbart för att "vi" hatar det? Du drar alla över en gräns och är otrevlig mot oss läsare. Fan skärp dig.

2009-05-04 - 09:08:03
Skrivet av: Johanna p

Om jag skulle skaffa en blogg så skulle jag då iallafall skriva ord som jag vet vad dem betyder, eller om dom verkligen finns irl? OMG FELICE. dock så är Felice ett väldigt vanligt namn. Känner 7 stycken som heter det. Du ska inte framstå som unikare än andra. Det är ett bitchigt beteénde.show us who you really are f. we know you can do it, but it´s just you who can try to do it on unother way. xoxo felicelover

2009-05-04 - 15:16:22
Skrivet av: Lingua cop

Om Johanna P själv hängde med på sina svenska/engelska-lektioner skulle hennes egna inlägg vara mer grammatiskt korrekta.



De/dem/dom används inkonsekvent och felaktigt, ordet beteende har ingen accent och ordet another trodde jag att jag visste hur det stavades. Men Johanna kanske "likes unimals, like cats and dogs" också.

2009-05-04 - 16:03:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0