återhämtning

Hej!
Som att jag mår dåligt idag. Jag mår som jag förtjänar helt enkelt och jag har
 ingen att skylla. Dessa fylle-inlägg har en tendens att komma upp, jag måste
sluta med dem. Snart kommer min favorit empan, vi gör och göra några
hemliga saker, hehe. Kvällen innehöll shots, wii och alldeles för mycket
alkohol. Bakis på en torsdag känns ändå inte acceptabelt.
Nu måste jag gå och återhämta mig:


Jag var även på nodo med T och E igår.





"Hur sjönk skeppet vasa?" BOTTEN UPP!

Varför tog jag kort på en cykel imorse?

Xoxo/F


Skrivet av: Anna

hej :) alltså du jag har tänkt skaffa hårförlängning, och då undrar jag vart ifrån du beställer ditt? :)

2009-05-21 - 14:34:07
Skrivet av: Anonym

ofta du snusar?

2009-05-21 - 14:48:40
Skrivet av: Fred

i resten av världen är det accepterat.

2009-05-21 - 15:35:22
Blogg: http://enfranskbulldogg.blogg.se/
Skrivet av: D

Kör inte moped när du har druckit, du kan göra illa dig..

2009-05-21 - 15:36:44
Skrivet av: Frida

men vad är det med er? spela roll om hon snusar eller inte, det angår ändå inte er.. jeeesus.

2009-05-21 - 20:44:52

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0