Del 2

Hej!
Idag började jag på del 2 av mitt brev, det kändes riktigt bra att få skriva av sig. Och denna gång vart det inte bara bra utan superB. Nu sitter jag hemma hos pappa. Kvällen vart lugn och skön, och jag har fått ett mysigt telefonsamtal. Hoppas jag har någon att prata med innan jag somnar ensam. M partar ikväll, hon går i mina fotspår,hehe. Nä, skämt och sido. Hon är ute och roar sig med sina vänner medans jag har varit hemma med A och spelat kort, samt hunnit förbi badhusparken och viftat hejvilt med armarna.



Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

dina vänner?

2009-05-30 - 16:22:36
Skrivet av: Anonym

vars har dina videobloggar tagit vägen? :S

2009-05-31 - 00:25:42

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0