Gabriellas sång

Godnatt från moi!
Nu tänkte jag gå och lägga mig, kolla lite i papprena och sedan sova.
NP i fysik imorgon, såhära är min blick just nu *kollar-up-ner-åt-sidan*
dvs. försöker undvika vad jag egentligen måste göra, och det är PLUGGA.
Jag har ingen ork till det faktiskt, jag får köra ett regular prov istället.



Carolina om I don't know what's right and what's real anymore. And I don't know how I'm meant to feel anymore. When do you think it will all become clear. 'Cause I'm being taken over by the fear.:
Vem sätter i ditt löshår? :)
Det är väldigt olika, ibland mamma ibland moster.

  Anonym om Don't tell me you're sorry, Cause you're not.:
är mörkbrun din nya hårfärg? :)
Nä, men imorgon blir det min nya hårfärg.

Anna om With my hand on the heart.:
Du förstår verkligen inte varför ingen i Piteå vill ge dig komplimanger?
Nej, men du som vet.. du som säkert brukar ge tjejer komplimanger, berätta.

Anonym om With my hand on the heart.:
Trevligt att ha dig tillbaka, fjortisjävel ;>
Jag vet att du älskar mig, jag är svårt att motstå.

Xoxo/F


Skrivet av: Tina

Haha, så jävla töntigt med vissa kommentarer.. "Trevligt att ha dig tillbaks fjortisjävel". SLUTA läs bloggen. Snälla. Kan hata sånna kommentarer!

2009-05-11 - 22:14:07
Skrivet av: Anonym

Jag sa fjortisjävel på ett kärleksfullt sätt :> jag har faktiskt saknat dig

2009-05-11 - 23:44:23
Skrivet av: Anonym

Är det inte i så fall töntigt att lämna tillbaka sånna kommentarer som hon gör? kom igen, bara att låta dessa Töntiga kommentarer rinna ut i sanden :) Annars kan hon ju inte klaga ;P

2009-05-13 - 18:54:54

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0