Gavin degraw - young love

Hej mina solstrålar!
Nu har jag precis kommit hem från en het dag på stan.
Och på tal om het, vi såg våran drömkille idag. Eller ja, en het man
åtminstonde. Vi tog oss en chailatté på nodo och strosade sedan
omkring i piteås lilla utbud av butiker. För mig vart det endast en
klänning och en "shorts-dress".




Smygfotarn, haha



superduper skön

asläcker på.

Xoxo/F

Skrivet av: Sömmerskan

Haha! Han såg jag också och tittade lite extra på stan. Tänkte att det verkligen märks att det börjar bli sommar nu för nu börjar alla snygga komma fram ;)

2009-05-02 - 16:54:21
Skrivet av: Anonym

Killen du såg heter Mats Lavander är hockeyspelare och har spelat den här säsongen med Luleå hockey i elitserien.

2009-05-02 - 18:07:54
Skrivet av: evv

Tyvärr är han upptagen, min systers pojkvän! :)

2009-05-06 - 20:35:25
Blogg: http://evalenabertilsson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0