I am walking him home, making plans.

Hejsan!
Nu är jag äntligen hemma, och tacka gudarna för det.
Jag och emmy lunchade idag på subland, och det satt riktigt
bra jämfört med skolmaten (kräsen). Just nu hade jag helst
velat lägga mig ner och sova i några veckor för jag är inte alls
på något bra humör. Jag är så less på dansklassen, eller
personerna som är i den. Jag ska dock inte inkludera alla
för alla har inte med detta att göra. Men det är en sådan
dålig stämning och jag får den känslan av att dem hela
tiden försöker göra allt för att försöka få mig att framstå som
dålig. Och kom ihåg, för att jag vet att alla läser detta.
Dethära gäller inte alla, men ni kan ändå tänka på det.
Jag kommer även laga egen middag idag, och plugga en aning.






dogs

Mina underbara brillor, Sista paret, det var ödet!!

Snoddar, men som ska användas som armband (Y)

Kort tubtopp. Bild under får ni se hur den används.

Bland annat på detta sätt, till ett par höga shorts.


Xoxo/F


Skrivet av: camilla

jag vet precis vad du menar med det där. det var så i förra dansklassen med. spcielltunder slutproduktionen :o

2009-05-12 - 17:16:41
Blogg: http://camillaaleniuus.blogg.se/
Skrivet av: tina

hade precis sådär i thailand, den där lilla tubtoppen och ett par svarta shorts med hög midja och guldknappar.. :P

2009-05-12 - 17:30:59
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: emelie

Du behöver inte säga att vi bestämmer att du inte får vara med på vissa danser för de gör vi inte.Du har varit bort och missat och vi hinner inte lära ut något mer.Det är ju skolans regler inte nått vi hittat på.

2009-05-12 - 21:08:19
Skrivet av: Anonym

vad ska man ha för bh under en tubtopp för att man ska få det att se snyggt ut?`:)

2009-05-12 - 21:12:48
Skrivet av: camilla

Ja, det är verkligen det. det var samma för oss. om det är någon som inte vill göra en sak som de alla andra vill så blir det kaos! jag blev också less under den tiden som vi höll på med detta. jag ville bara byta och sluta. det var verkligen SKIT! men det var bara att stå ut till den dan då allt skulle visas :)

2009-05-13 - 15:33:42
Blogg: http://camillaaleniuus.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0