I don't know what's right and what's real anymore. And I don't know how I'm meant to feel anymore. When do you think it will all become clear. 'Cause I'm being taken over by the fear.

Aloha!
Jag har precis varit och handlat med pappa inför veckan. Jag kommer vara ensam
hemma onsdag och torsdag, vilket innebär att jag måste laga egen middag.
Det är ingen som vill ha en romantisk middag med mig? Hehe, skämt och sido.
Nu ska jag börja packa upp och sedan bli serverad med middag.




min nya hårfärg.

ännu en bild. Löshår ska sättas in i kväll.

Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

mi like

2009-05-11 - 18:33:57
Skrivet av: Carolina

Vem sätter i ditt löshår? :)

2009-05-11 - 20:08:49
Skrivet av: angelica

Men jag och yun ska väl ha romantisk middag med dig på onsdag?;)

2009-05-11 - 21:20:04
Blogg: http://allaboutangie.blogg.se/
Skrivet av: Jennie

Samma som förr?

2009-05-12 - 20:30:48

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0