I hope you'll understand.

Jag måste sluta, innan det är försent.

Och mer än så kommer ni inte få veta. Mysterium gillar vi alla, eller hur?
Imorse ringde emmy mig och frågade om jag vill följa med och äta, och visst
ville jag det. Angelica och Linn följde även med. Vi har haft en massa tjejsnack
om gårdagen och fått oss riktigt bra med skratt. Jag kan vara så jävla grym ibland.
Efter att vi varit och ätit så tog jag och Emmy oss en prommis till gallerian där
det inhandlades glass. Vi stod även och dregglade över en klänning som var
fullkomligt DELICIOUS!!!!




Fan vad fet jag är. Jag kan säga att det mesta blev kvar.. haha



Jag mådde gott på altanen senare. Nu ska jag ta mig ett bad, sedan vila.

Xoxo/F


Skrivet av: Chaufförn !

Nu är de dags att du slänger upp bilderna från partybussen ;D

2009-05-03 - 16:11:19

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0