I'm holding out for what I don't know, just to be with you.

Godkväll snyggisar!
Jag och yun har precis gjort klar våran powerpoint presentation. Mötet idag gick
jättebra, och nu är vi trötta. Vi har även varit förbi mamma och prövat balklänningar.
Yun hann med att ringa och trakassera F med, haha. Nu poppar vi popcorn och
ska precis lägga oss för att se film. Vi hörs imorgon, I know you love me!






Han åkte på egen vilja, ingenting jag rekomenderar dock!

Sovgott, Xoxo/F


Skrivet av: beccau

snygg du r :O

2009-05-14 - 10:36:01
Blogg: http://fashionways.devote.se
Skrivet av: Anonym

sluta härma kissie med " I know you love me", eller som sagt den kaxiga fjortis-stilen bara för att du vill få mer läsare. tro mig de funkar inte för dig.

2009-05-14 - 16:05:47

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0