Inköp

Hej!
Vi har precis varit och kollat på våran nya lägenhet. Den håller fortfarande
på att renoveras om, men tapeter och sådant är redan uppsatt. Jag tänkte
visa er mina inköp från idag. Båda är från GT!





Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

Gud vad du köper likadana saker som Tina nu mera. Både kjolen och skorna :O

2009-05-22 - 22:46:49
Skrivet av: tina

Seriöst, var du tvungen att köpa kjolen också? Ska vi se ut som tvillingar? Pallar it.

2009-05-22 - 23:58:29
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: Men ååh, stackars Tina då

Men jiiiises... I Piteå går det väl ändå inte att se originell ut. Köper man en kjol på Åhléns kan man väl inte vara så blåst att man tror att ingen kommer att köpa en som är likadan - även om det är från en annan butik? Det är ungefär som att bli sur för att alla andra också handlar på H&M

2009-05-23 - 09:53:27
Skrivet av: Anonym

håller med Tina. orka. varför köpa exakt samma saker som henne inom loppet av en vecka. Okej att utbudet inte är så stort i Piteå men det finns väl en gräns, orka köpa bara för att köpa.

2009-05-23 - 13:48:54
Skrivet av: madde

Haha, vad spelar det för någon roll om man köper någonting likadant som nån annan? Betyder väl bara att man tycker att personen som hade kjolen eller skorna först hade någonting fint och man ville ha likadant. Ge upp nu.

2009-05-23 - 15:04:36
Skrivet av: Tina

Det handlar knappast om att hon har köpt en kjol som jag har, fine, då hade jag inte brytt mig speciellt hårt. Men händer det ofta är det inte så jävla roligt längre!

Vi kan ju testa, ge mig din blogg, vi blir bästa vänner sedan rippar jag det mesta, jävla roligt va?

2009-05-23 - 15:50:16
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: Anonym

HAHAHAHAHA! Fyfan så töntligt att vara sur över!!!!!!

2009-05-26 - 17:42:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0